Згідно з річним планом Підвисоцького НВО на 2018/2019 навчальний рік та з метою піднесення престижу української мови серед учнівської молоді, виховання пошани до національної культури й традицій, любові до рідного краю у навчальних закладах НВО з 05 по 09 листопада 2018 року проведено Тиждень до Дня української писемності та мови.
Упродовж тижня відбувалися різноманітні заходи присвячені темі писемності та грамотності. У всіх навчальних закладах розпочався Тиждень з урочистих лінійок. Учителі провели мовознавчі вікторини, лінгвістичні турніри та ігри. Було організовано виставки стіннівок, плакатів, малюнків, тематичних стендів, літературних газет, книжкові виставки. Традиційно 9 листопада, у День української писемності та мови, учні та вчителі брали участь у написанні ХVІІІ Всеукраїнського диктанту Національної єдності. У цей же день стартував І (шкільний ) етап ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика.
Зокрема, у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка пройшло мовознавче свято «Вивчаймо, любім свою мову», підготовлене одинадцятикласниками. У ході свята звучав Державний Гімн України та Гімн Українській мові. З вітальним словом виступила президент школи. Вона ж коротко зупинилась на історії розвитку української мови. Старшокласники гарно декламували вірші українських поетів. Юні актори зіграли сценки з сатиричної комедії видатного українського письменника-драматурга Миколи Куліша «Мина Мазайло».
Вернісаж кросвордів, ребусів, загадок, вікторин, конкурс віршів « Мова про мову», випуск плакатів, книжкова виставка «В джерелах слова – душі криниця, а рідна мова – як чарівниця!» - заходи проведені у Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів; година спілкування «Українська мова – наш скарб», конкурс-гра «У дивосвіті казок» мовна ігротека, інтелектуальні ігри «Мовний крос», «Зачаровані слова», мовознавча вікторина – у Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів; розгадування ребусів на мовну тему, конкурс на кращого читця віршів про мову, виховний захід «Квітни, мово наша рідна!», мовна ігротека - у Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів.
|