Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Робота з педагогічними працівникамиМЕТОДИЧНА РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ В ПІДВИСОЦЬКОМУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ОБ’ЄДНАННІ
Методична робота з педагогічними працівниками в Підвисоцькому навчально-виховному об’єднанні спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови», «Про позашкільну освіту», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, Державного стандарту освіти та інших нормативних документів, передбачених чинним законодавством, на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду. Педагогічний колектив НВО нараховує 83 працівника. З них вищу кваліфікаційну категорію мають 8 учителів , І категорію – 19, ІІ категорію – 10, спеціаліст – 13, бакалавр -4, молодший спеціаліст - 8. Мають педагогічне звання «учитель-методист» - 2, «старший учитель» - 2. Мають державну нагороду «Відмінник освіти» - 4. Педагогічний колектив Підвисоцького НВО працює над єдиною методичною проблемою «Використання колективного трудового досвіду для впровадження інформаційно-комунікативних технологій з метою формування високого рівня компетентності учнів» та виконанням таких завдань:
Школи Підвисоцького НВО працюють над таким проблемами Підвисоцька ЗШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка «Створення єдиного освітнього та інформаційно-розвивального простору школи як необхідної складової всебічного розвитку учнів на основі інноваційної діяльності педколективу» Копенкуватська ЗШ І-ІІ ст. «Розвиток пізнавальної активності учнів на основі особистісно-орієнтованого навчання та управління освітнім процесом. Виховання суспільно-активної особистості» Тернівська ЗШ і-ІІ ст. «Підвищення якості навчально-виховного процесу, шляхом діагностики професійної компетенції вчителя та моніторингу навчальних досягнень учнів» Покотилівська ЗШ І-ІІ ст. «Створення психолого-ідеологічних умов для надання якісних освітніх послуг, підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів»
Ятранський НВК «загальноосвітня школа І-ІІ ст.-дошкільний навчальний заклад» «Підвищення ефективності і якості уроку шляхом вивчення і впровадження новітніх технологій»
Головна мета здійснення науково методичної роботи – це зростання педагогічної майстерності педагогічного колективу загалом і кожного зокрема. Найважливіші принципи, на основі яких здійснюємо науково-методичну роботу в Підвисоцькому НВО, - системність, зв’язок із життям, актуальність, науковість, наступність, творчий характер, урахування особливостей, диференційований підхід до вчителів, пошук найважливіших, пріоритетних проблем і напрямів підвищення кваліфікації та форм роботи з учителями. Змістова спрямованість методичної роботи визначається такими основними напрямами: 1. Зміцнення методологічних основ професійної діяльності педагога за рахунок вивчення важливих положень сучасної освіти. 2. Ознайомлення з новітніми освітніми технологіями, методиками, стратегіями, тактиками, методами, прийомами педагогічної діяльності з метою поліпшення якості педагогічного процесу у визначених рамками особистої професійної діяльності. 3. Оволодіння науково-дослідними навичками, які б забезпечували не лише засвоєння напрацьованого іншими вчителями передового педагогічного досвіду, а й формування власного творчого почерку в педагогічній діяльності. 4. Систематичне інформування про нові нормативні державні документи та інструктивно-методичні матеріали, які стосуються педагогічної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах. 5. Освоєння методики вивчення ускладнених програмових тем навчальних предметів із відвідуванням відкритих уроків та знайомством із творчою лабораторією колег.
Методична робота проводится в індивідуальній, груповій і колективній формах, які різняться між собою використовуваними прийомами, будучи однаково спрямованими на вдосконалення майстерності вчителя і педагогічного колективу загалом. Групові : МО вчителів - постійний орган управління навчальним закладом, призначений для розгляду основних питань навчально-виховної роботи. Головним завданням педагогічної ради є об'єднання зусиль педагогічного колективу закладу на піднесення рівня навчально-виховної роботи, упровадження в практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду Предметні тижні мають на меті зацікавити учні в до вивчення предмету. Школа молодого вчителя покликана формувати педагогічну майстерність, творчу індивідуальність молодих педагогів Школа педагогічної майстерності об’єднують педагогів із високою творчою активністю. Проведення теоретичних дискусій, колективні розробки окремих педагогічних проблем забезпечують включення великої кількості педагогів у творчий пошук. Індивідуальні : Самоосвіта передбачає визначення проблеми, вибір раціональних форм і способів усвідомлення матеріалу, опанування методики аналізу і способів узагальнення власного і колективного досвіду, залучення до методів дослідницького характеру. Робота над науково-методичною проблемою - усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та неперервна робота педагогів з удосконалення їхньої теоретичної і практичної підготовки, необхідної для практичної діяльності. Відкриті уроки спрямовані на обмін досвідом роботи, поширення передового педагогічного досвіду, надання допомоги в роботі. Курсова перепідготовка - передбачає підвищення фахової самоосвіти вчителя і в після курсовий період. Індивідуальна консультація з питань психології, педагогіки,методики організовуються з урахуванням потреб педагогічних працівників. Діагностичні анкетування проводится для визначення стану методичної підготовки вчителя Вивчення роботи вчителя - передбачає попереднє навчання методики роботи даного конкретного педагога, учителя базових і опорній школах Підвисоцького НВО. Стажування та наставництво полягає в тому, що досвідчені педагоги ведуть індивідуальну роботу з молодими, малодосвідченими працівниками, передаючи їм досвід, практично допомагають у виконанні завдань Колективні: Педагогічні читання проводять з метою удосконалення й поширення передового педагогічного досвіду. Шкільні читання є першим етапом районних, обласних, всеукраїнських читань. Педагогічні читання на рівні закладу проводяться також з метою підбиття підсумків роботи закладу над методичною проблемою. Психолого-педагогічні семінари організовуються з урахуванням потреб педагогічних працівників в ознайомленні з досягненнями науки й передового досвіду. Вони розраховані на глибоке вивчення актуальних і важливих проблем як у теоретичному, так і практичному плані. На семінарах проводяться дискусії, диспути, ділові ігри, що є школою набуття педагогами досвіду творчої роботи Інструктивно-методичні наради — колективне обговорення окремих питань групою осіб, які мають безпосереднє відношення до їх вирішення. Наради можуть бути періодичні і спрямовані на вирішення поточних проблем методичної роботи; короткі і тривалі. Педагогічна рада призначена для розгляду основних питань навчально-виховної роботи. Головним завданням педагогічної ради є об'єднання зусиль педагогічного колективу НВО на піднесення рівня навчально-виховної роботи, упровадження в практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду
На початку 2016-2017 н.р. організовано роботу 9 методичних об’єднань, а саме:
Робота методичних об’єднань спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Однією з форм виявлення перспективного педагогічного досвіду є атестація педагогічних працівників. Цього року атестації підлягає 17 педагогічних працівники. З них на підтвердження вищої кваліфікаційної категорії та звання «Вчитель методист» - 1 (Гаврилюк І.О.), вищої кваліфікаційної категорії та звання «старший учитель» - 3 (Баланівська Л.М.,Скрипка Н. К., Олійник А.В.), вищої кваліфікаційної категорії – 1 (Бондаренко Т.М.), І кваліфікаційної категорії та звання «старший учитель» - 2 (Довгань Н.С.,Тарахтій Л.І.), на підтвердження І кваліфікаційної – 3 (Звиздогляд Г.В., Поліщук В. В. Закреничного, Кульчицька Н.М.), підтвердження ІІ кваліфікаційної категорії – 2 (Рарій М.Ю., Суховенко О.І.), встановлення вищої кваліфікаційної категорії – 1 (Соловей С.Г.) встановлення ІІ категорії – 1 (Яценко Ольга Володимирівна).
Однією з основних форм удосконалення фахової майстерності учителів є курси підвищення кваліфікації.
Психологічну культуру вчителів формують шляхом проведення психолого-педагогічних семінарів: Психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу, з метою формування компетентної особистості» - Тернівська ЗШ І-ІІ ст. Психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу, з метою формування компетентної особистості» - Покотилівська ЗШ І-ІІ ст.
Педагогічний досвід — сукупність знань, умінь і навичок, здобутих учителем у процесі навчально-виховної роботи. Він є важливим елементом загальної культури педагога, в якій відображаються знання, вміння, навички та індивідуальні риси його особистості, постійно розвиваючись, збагачуючись протягом усієї педагогічної діяльності. Майстер-класи
Творчі, динамічні, акцент-групи
Вивчення та впровадження прогресивного педагогічного досвіду (ППД)
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|