Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Про організацію роботи з охорони праці
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУНОВОАРХАНГЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇПІДВИСОЦЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯНОВОАРХАНГЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ 26122, с. Підвисоке Новоархангельського району Кіровоградської області, вул. Миру,13 тел. (05255)43-1-37 e-mail: pidvysoke@i.ua, код за ЄДРПОУ 40781161 ______________________________________________________________
НАКАЗ 01.09.2016 року № 5/4 с. Підвисоке Про організацію роботи з охорони праці
З метою забезпечення нормативних показників з охорони праці, покращання роботи зі створення безпечних умов праці та навчання, попередження нещасних випадків та організації роботи з охорони праці відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерством освіти і науки України від 01.01.2001 року № 563 (зі змінами від 20.11.2006 року № 782) НАКАЗУЮ: 1.Відповідальність за створення безпечних умов навчально-виховного процесу згідно з чинним законодавством, міжгалузевими і галузевими нормативними, інструктивними та іншими документами з охорони праці, безпеки життєдіяльності залишаю за собою. 2.Відповідальність за організацію роботи з охорони праці у закладі на спеціаліста з охорони праці Н.І.Гончаренко. 2.1.Відповідальному організувати та проводити роботу з охорони праці відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про службу охорони праці закладу, затвердженого наказом від «31» серпня 2016 року № __ 2.2. Розробити та затвердити у встановленому порядку план роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності, графік обстеження структурних підрозділів, комплексні заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, в тому числі розділу «Охорона праці» у колективному договорі. 2.3.Вести облік, аналіз нещасних випадків, професійних захворювань, аварій; брати участь у їх розслідуванні згідно з Положенням та своєчасно інформувати органи вищих інстанцій. 2.4.Визначити необхідну кількість інструкцій з охорони праці, безпеки життєдіяльності, організувати їх розробку, облік, затвердження та забезпечення ними структурних підрозділів. 2.5. Організувати паспортизацію робочих місць на відповідність їх вимогам з охорони праці; забезпечувати підготовку статистичних звітів. 2.6. Організувати навчання та перевірку знань працівників з охорони праці. 2.7.Проводити консультації, бесіди, лекції з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності з працівниками навчального закладу. 2.8.Брати участь в оформленні стендів, куточків і кабінету з охорони праці, безпеки життєдіяльності. 2.9.Здійснювати контроль за своєчасним проведенням навчання та інструктажів працівників установи, медичних оглядів, дотриманням працівниками правил поводження з устаткуванням, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці, виконанням приписів органів державного нагляду, наказів роботодавця з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності. 2.10.Своєчасно інформувати керівництво закладу про виявлені недоліки. 2.11.Організовувати слухання на зборах трудового колективу звітів керівників структурних підрозділів щодо створення здорових і безпечних умов проведення навчально-виховного процесу, здійснення заходів, передбачених колективною угодою з охорони праці та безпеки життєдіяльності. 2.12.Підтримувати постійний зв’язок з державними органами з метою запобігання виробничого та побутового травматизму. 3.Призначити відповідальними за охорону праці і безпеку життєдіяльності у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка – завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача В.В.Поліщука, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача О.Л.Стеценко, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача М.М.Настенко, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – вчителя В.В.Погуляйка, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – завідувача В.В.Сергієнко. 4.Призначити відповідальними за охорону праці і безпеку життєдіяльності в структурних підрозділах навчальних закладів: - у спортивних залах, на спортмайданчиках - завідувачів спортзалів/вчителів фізичної культури; - у кабінетах фізики - завідувачів кабінетами/вчителів фізики; - у кабінетах хімії - завідувачів кабінетами/вчителів хімії; - у кабінетах біології - завідувачів кабінетами/вчителів біології; - у кабінетах інформатики - завідувачів кабінетами/вчителів інформатики; - по господарській частині у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка –завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача В.В.Поліщука, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача О.Л.Стеценко, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – завгоспа Г.М.Вихристюк, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – завідувача І.І.Кудашкіна, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – методиста С.П.Дудник; - у медпункті Підвисоцької ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка сестру медичну Л.М.Качан; - у харчоблоках навчальних закладів – кухарів. 5.Відповідальним за охорону праці в навчальних закладах та структурних підрозділах: 5.1.Забезпечити закріплені структурні підрозділи інструкціями з охорони праці. 5.2.Своєчасно оформити акти-дозволи на проведення навчальних занять в закріплених майстернях, кабінетах, спортивних приміщеннях. 5.3.Забезпечити своєчасне проведення інструктажів з охорони праці з працівниками, охорони праці і безпеки життєдіяльності учнями та реєстрацію їх у журналах встановленої форми. 5.4. Забезпечити виконання вимог пожежної та електробезпеки. 5.5.Підтримувати належний санітарний стан. 5.6.Забезпечити безпечні умови праці дорослих та навчання учнів на робочих місцях. 5.7.Своєчасно повідомляти адміністрацію школи про нещасні випадки, якщо такі стануться з учнями або працівниками. 5.8.Не допускати до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктажу з охорони праці, медичного огляду, а також осіб, працюючих за професією з підвищеною небезпекою, без відповідного посвідчення на право виконання цих робіт. 5.9.Забезпечити функціонування оперативного контролю за станом охорони праці. 6.Проведення вступного інструктажу залишаю за собою, покладаю на спеціаліста охорони праці Н.І.Гончаренко (після проходження нею навчання з ОП), у навчальних закладах – на завідувачів. 6.1.Вступний інструктаж проводити за програмою, розробленою та затвердженою в установленому порядку. 6.2.Вступний інструктаж з охорони праці проводити з працівниками, які: -приймаються на постійну або тимчасову роботу незалежно від їх посади, освіти, стажу роботи; -прибули до установи і беруть безпосередню участь у навчально-виховному або виробничому процесі або виконують інші роботи. 6.3. Тривалість вступного інструктажу визначити в межах 2 годин. 6.4.Запис про проведення вступного інструктажу робити в журналі реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці та в наказі про прийняття працівника на роботу. 7.Відповідальними за проведення інструктажів з охорони праці на робочому місці (первинного, повторного, цільового, позапланового) призначити: у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка: -з педагогічними працівниками - спеціаліста ОП Н.І.Гончаренко; -з технічними працівниками - завгоспа В.І.Пелипенка; - з правил пожежної та електробезпеки - з працівниками Підвисоцької ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка та адміністративним складом Підвисоцького НВО – завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача В.В.Поліщука, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача О.Л.Стеценко, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача М.М.Настенко, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – вчителя В.В.Погуляйка, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – методиста С.П.Дудник та покласти в обов’язки: 7.1.Забезпечення наявності розроблених та затверджених у встановленому порядку інструкцій. 7.2.Своєчасне проведення інструктажів у відповідності до встановленої періодичності. 7.3. Ведення журналів реєстрації інструктажів встановленої форми. 8.Відповідальними за пожежну безпеку призначити: у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача В.В.Поліщука, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – учителя Н.І.Мазуру, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача М.М.Настенко, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – завідувача І.І.Кудашкіна, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – завідувача В.В.Сергієнко та покласти в обов’язки: 8.1. Проводити інструктажі з пожежної безпеки з працівниками установи відповідно до вимог чинного законодавства з реєстрацією в журналі встановленого зразка. 8.2.Відповідно до нормативних актів з пожежної безпеки розробляти та подавати на затвердження керівнику закладу положення, інструкції, здійснювати постійний контроль за їх дотриманням. 8.3.Роз’яснювати заходи щодо забезпечення пожежної безпеки в закладі керівникам структурних підрозділів. 8.4.Проводити службове розслідування у випадку пожежі. 8.5.Контролювати дотримання пожежної безпеки при проведенні у навчальному закладі масових заходів. 8.6.Брати участь в організації навчання працівників правилам пожежної безпеки. 8.7.Підтримувати зв’язок з органами пожежного нагляду. 8.8.Надавати інформацію про стан пожежної безпеки закладу директору. 8.9.Своєчасно інформувати адміністрацію закладу про виявлені недоліки. 8.10.Утримувати в належному стані протипожежний інвентар, обладнання та не допускати їх використання не за призначенням. 9.Відповідальними за електрогосподарство призначити у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – М.Л.Закорського, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача О.Л.Стеценко, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – В.В.Гудзенка, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – завідувача І.І.Кудашкіна, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – В.В.Сергієнко та покласти в обов’язки: 9.1.Проводити інструктажі на І групу допуску з електробезпеки з працівниками установи відповідно до вимог чинного законодавства з реєстрацією в журналі встановленого зразка. 9.2.Контролювати стан електромережі (електророзетки, вимикачі, розподільчі коробки). 9.3.Контролювати своєчасне проведення перевірки опору контуру заземлення та опору ізоляції електромережі. 9.4.Підтримувати зв’язок з питань енергобезпеки з місцевою інспекцією Держнаглядохорони праці. 9.5.Організовувати та проводити цільові інструктажі з питань енергобезпеки. 9.6.Доповідати керівництву закладу про аварійні ситуації, виявлені недоліки. 9.7. Організувати та провести спеціальне навчання з питань ОП для працівників, які виконують роботи з підвищеною небезпекою. 9.8.Слідкувати за раціональним використанням електроенергії в приміщеннях, кабінетах. 9.9. Звітувати перед адміністрацією закладу про стан електробезпеки. 10.Відповідальним за безпечну експлуатацію, збереження та своєчасний ремонт будівлі, споруд, території призначити у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – М.Л.Закорського, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – робітника з комплексного обслуговування будівель В.О.Шуляка, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – завгоспа Г.М.Вихристюк, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – завідувача І.І.Кудашкіна, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості –завідувача В.В.Сергієнко та покласти в обов’язки: 10.1.Організовувати експлуатацію та догляд будівель, споруд і території відповідно до вимог, правил і норм з охорони праці. 10.2.Проводити планово-попереджувальні роботи під час експлуатації виробничих будівель, споруд з метою запобігання виникненню аварійних ситуацій відповідно до «Положення про безпечну та надійну експлуатацію виробничих будівель і споруд» (НПАОП 45 2 - 4 01 -98). 10.3. Дотримуватись норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного, вентиляційного обладнання. 10.4.Складувати та зберігати матеріальні цінності відповідно до вимог. 10.5.Підтримувати належний санітарно-гігієнічний стан побутових і допоміжних приміщень. 10.6.Проводити інструктажі з охорони праці під час виконання конкретних робіт. 11. Відповідальними за безпечну експлуатацію електромеханічною обладнання призначити у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – М.Л.Закорського, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – завідувача О.Л.Стеценко, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – В.В.Гудзенка, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – завідувача І.І.Кудашкіна, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – В.В.Сергієнко та покласти в обов’язки: 11.1.Контроль за безпечною експлуатацією електромеханічного обладнання в приміщенні школи. 11.2.Складання та затвердження у директора школи заходів з безпечної експлуатації електромеханічного обладнання. 11.3.Складання та затвердження у директора школи графіків планово-попереджувального ремонту обладнання. 11.4.Організацію проведення ремонтів обладнання згідно з графіком планово-попереджувального ремонту. 11.5.Контроль за наявністю з'єднання корпусів обладнання із заземлюючим контуром. 11.6.Контроль за наявністю планів розташування обладнання у відповідності до діючих вимог. 11.7.Контроль за відповідним санітарним станом у приміщеннях, де використовується верстатне обладнання. 11.8.Ставити до відома адміністрацію про виявлені порушення та недоліки. 11.9.Звітувати перед адміністрацією про стан безпечної експлуатації верстатного обладнання. 11.10.Контроль за технічним станом верстатного обладнання, вентиляційних установок. 11.11. Контроль за наявністю і станом кнопок аварійного відключення верстатів у майстерні. 12. Відповідальними за безпечну експлуатацію котелень призначити у Підвисоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка завгоспа В.І.Пелипенка, Копенкуватській ЗШ І-ІІ ступенів – І.І.Лукаша, Тернівській ЗШ І-ІІ ступенів – В.А.Шуляка, Покотилівській ЗШ І-ІІ ступенів – завгоспа Г.М.Вихристюк, Ятранському НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» – оператора С.Д.Полякова, Підвисоцькому будинку дитячої та юнацької творчості – В.В.Сергієнко та покласти в обов’язки: 12.1.Контроль за безпечною експлуатацією обладнання в котельні. 12.2.Складання та затвердження у директора заходів з безпечної експлуатації котельні. 12.3.Складання та затвердження у директора графіку планово-попереджувального ремонту обладнання. 12.4.Організовувати проведення ремонтів обладнання згідно з графіком планово-попереджувального ремонту. 12.5.Слідкувати за відповідним санітарним станом у котельні. 12.6.Ставити до відома адміністрацію про виявлені порушення та недоліки. 12.7. Контролювати технічний стан обладнання, вентиляційних установок. 12.8.Звітувати перед адміністрацією про стан безпечної експлуатації обладнання котельні. 13.Усім керівникам структурних підрозділів та відповідальним, призначеним цим наказом, організовувати і проводити роботу з питань охорони праці відповідно до вимог «Системи управління охорони праці» в закладі. 14.Секретарю Г.П.Лаврик та завідувачам ознайомити з наказом під розпис вказаних працівників. 15. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Гаврилюк С.П.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|