Середа, 29.03.2023, 12:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Підвисоцьке навчально-виховне об'єднання

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Перспективний план роботи методичної ради

Науково-методична проблема

ради школи:

«Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів»

 

Затверджую

Директор ПідвисоцькогоНВО

С.П.Гаврилюк

 

ПЛАН

 

роботи Підвисоцької методичної ради над єдиною науково-методичною проблемою «Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів»

 

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

2018-2019 н.р.

2019-2020 н.р.

2020-2021 н.р.

 

Педагогічною метою роботи над єдиною методичною проблемою вважати:

 

створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів;

 

формування позитивної мотивації навчання;

 

 

розвиток творчого мислення особистості, навичок самостійного здобування знань та реалізації їх у своїй діяльності;

 

 

необхідність розвитку педагогічної майстерності викладача, майстра виробничого навчання як умови підвищення навчальних досягнень учнів.

 

2016-2017 навчальний рік

І етап. Діагностика. Теоретичне обґрунтування науково- методичної проблеми. Ознайомлення з аспектами роботи щодо її реалізації.

 

Завдання:

 

  • Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи в школі;

 

  • дослідження реального рівня якості знань учнів;

 

  • дослідження причин низького рівня якості знань учнів;

 

  • поглиблення методологічно - теоретичної підготовки педагогічних працівників школи;

 

  • ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, існуючим передовим педагогічним досвідом з даної проблемної теми;

 

  • глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з проблем засвоєння існуючого досвіду;

 

  • визначення провідних напрямків діяльності методичної ради, творчих груп з питань реалізації проблемної теми;

 

  • розроблення моделей, схем рекомендацій, порад по впровадженню у практику досягнень науки;

 

  • оформлення довідково - інформаційних матеріалів з визначеної теми.

 

Виходячи з даної мети, роботу педагогічного колективу школи над єдиною науково - методичною проблемою спрямувати на виконання наступних завдань:

 

 

п/п

 

 

Зміст роботи

 

Термін

виконання

 

Відповіда-

льний

Відмітка

про виконання

1

Аналіз діагностичного дослідження професійної діяльності педагогічних працівників, визначення єдиної науково - методичної проблеми

Червень - серпень 2016 р.

ЗНВР, голови

методичних об’єднань

 

2

Спрямувати роботу методичних об’єднань школи на реалізацію єдиної методичної проблеми «Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів»

Протягом року

ЗНВР, голови

методичних об’єднань, керівники

творчих груп

 

3

Вивчення літератури з науково- методичної проблеми

Протягом року

ЗНВР

 

4

Співбесіда з педагогами з питань роботи над єдиною методичною проблемою

Вересень, травень

 

ЗНВР

 

5

Засідання методичної ради «Про організацію роботи методичних об’єднань над єдиною науково-методичною проблемою»

Вересень 2016р.

ЗНВР,

голови МО

 

6

Діагностика успішності учнів

Вересень 2016р.

ЗНВР,

психолог,

класні керівники

 

7

Скласти перелік рекомендованої літератури з проблеми

Вересень 2016р.

Методист

 

 

8

Педагогічний тренінг:

  • Як організувати творчу діяльність учнів на уроці?

 

 

Листопад

2016р.

 

ЗНВР

 

9

 

 

 

 

 

 

 

Діагностика вивчення особистості учня :

  • Ставлення учнів до навчальних предметів;
  • Рівня самоосвітньої компетентності учнів;
  • Діагностичне дослідження причин відставання учнів «Що заважає вчитися?»

Жовтень-грудень 2016 р.

 

ЗНВР,

практичний психолог, класні керівники

 

10

Організувати обговорення відповідних до науково-методичної проблеми статей періодичної літератури

Протягом року

Методична рада

 

11

Педагогічний лекторій:

  • Психолого - педагогічні умови подолання низького рівня навчальних досягнень учнів
  • Мотивація - рушійна сила в навчанні учнів.

 

 

Грудень

2016р.

 

Квітень 2017р.

ЗНВР,

практичний психолог

 

12

Педагогічні читання «Шляхи підвищення ефективності навчально – виховного процесу у педагогічній спадщині»

Січень 2017р.

.

ЗНВР,

методична рада

 

13

Тиждень методичної допомоги «Мистецтво стати педагогом»

Лютий 2017р

.

Методична рада

 

14

Оформити довідково-інформаційний куточок з проблемної теми

Листопад2016р

.

ЗНВР

 

15

Створити належні умови для самоосвіти педагогічних працівників

Постійно

ЗНВР

 

16

Педагогічна рада в рамках роботи над єдиною методичною проблемою:

  • Шляхи підвищення якості знань, подолання відставання учнів у навчанні.
  • Про стан впровадження інноваційних технологій як засобу розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін

 

 

Березень.

2017р       

 

Травень

2017 р

Голова педагогічної

ради

ЗНВР,

вчителі

 

17

Школа професійної майстерності «Працюємо над собою» Тема «Комунікативна компетентність педагога як неодмінна передумова його професійної діяльності та підвищення ефективності навчального процесу»

З листопада 2016р.

ЗНВР, практичний психолог

 

18

 З метою інформування про роботу педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою організувати випуск методичного бюлетня «Методичні орієнтири»

З листопада 2016р.,

протягом року

Методична рада

 

19

Організувати роботу творчої групи з єдиної проблеми

 

Вересень 2016р

 

 

 

ЗНВР

 

 20

Організувати вивчення досвіду роботи педагогів області , які працюють над аналогічною проблемою

Протягом року

ЗНВР

 

21

Оформлення довідково - інформаційних матеріалів з визначеної теми.

Червень 2017р.

Методична рада, творча група

 

 

 

22

Тренінг для педагогів «Самоаналіз уроку»

Квітень 2017р.

ЗНВР

 

23

Інтелектуальний педагогічний аукціон

Травень 2017р

ЗНВР

 

 

 

2017- 2018 навчальний рік

ІІ етап. Практичне дослідження проблеми.

 

Завдання:

 

  • спрямування всіх напрямів внутрішкільної методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання;
  • вдосконалення навчально - методичної бази школи з метою реалізації проблеми в практику роботи педагогічного колективу;
  • Розробка методичною радою школи рекомендацій щодо розвитку мотиваційної сфери учнів;
  • Організація взаємовідвідувань уроків, та виховних заходів.
  • Створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми у навчально-виховний процес;
  • Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми

 

 

п/п

 

 

Зміст роботи

 

Термін

виконання

 

Відповідальний

Відмітка

про виконання

1

2

3

4

5

1

Спрямування всіх напрямів внутрішкільної методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання.

Протягом року

ЗНВР,

методична рада

 

2

Узагальнення та впровадження в практику роботи педагогічного колективу педагогічного досвіду з проблеми.

Протягом року

ЗНВР, педагогічний колектив

 

3

Поновити програму росту педагогічної творчості «Обдарованість»

З жовтня 2017р.

ЗНВР,

творча група

 

4

Навчально-методичний семінар-практикум з теми «Прийоми зміцнення в учнів переконання про цінність освіти»

Грудень

2017р

Методична рада

 

5

Практичний семінар «Теорія і практика проведення сучасного уроку»

Лютий

2018р

ЗНВР,

творча група

 

6

Педагогічний лекторій:

 

  • Формування батьками емоційно-позитивної мотивації у дитини до навчання.
  • Позакласна діяльність з предмету та гурткова робота як засіб підвищення мотивації до навчання.

 

 

Листопад

2017р.

 

Березень

2018р.

Методична рада

психолог,

класні керівники,

заступник директора з НВР

 

7

Круглий стіл:

  • Система роботи з обдарованими учнями.
  • Робота з невстигаючими учнями та її роль у системі підвищення навчальних досягнень учнів.

 

Жовтень

2017р

Січень

2018р

 

ЗНВР

 

ЗНВР

 

8

Педагогічний тренінг:

  • Методи і прийоми розвитку мотивації учнів до навчальної діяльності.

 

Квітень 2018р

 

ЗНВР

 

9

Педагогічна рада в рамках роботи над єдиною методичною проблемою:

  • Професійна спрямованість викладання загальноосвітніх предметів як важлива умова підвищення якості фахових знань учнів.
  • Аналіз навчально-методичної та матеріальної бази кабінетів, майстерень та лабораторій в контексті роботи над єдиною методичною проблемою

 

 

Грудень 2017р.

 

 

 

Травень

2018р

 

 

Адміністрація

 

 

 

 

ЗНВР, голови методичних об’єднань

 

10

Діагностичне дослідження

  • Як викликати інтерес до навчання?

 

 

  • Моніторинг навчальних досягнень учнів.

 

Жовтень-листопад 2017р

Травень 2018р

 

ЗНВР,

практичний психолог

Вчителі-предметники

 

11

Взаємовідвідування уроків, позаурочних і виховних заходів.

Протягом року

Вчителі-предметники

 

12

Майстер – клас. «Використання інтерактивних форм навчання»

Лютий 2018р

Методична рада

 

 

 

13

Педагогічні читання «Комплексний підхід до проблеми розвитку продуктивної мотиваційної спрямованості до навчання. Шляхи оптимізації роботи»

Січень 2018р.

Методична рада

 

14

Методичний практикум «Вивчення предмета – реальний шлях до активізації навчальної діяльності учнів.»

Листопад 2017р.

ЗНВР

 

15

Методичний турнір

Січень

2018р.

ЗНВР

 

 

2018- 2019 навчальний рік

ІІІ етап. Практичне дослідження проблеми.

Завдання:

 

  • розвиток ініціативи і творчості кожного педагога на впровадження результатів наукових досліджень в практику своєї роботи;
  • апробація існуючого досвіду роботи з підвищення навчальних досягнень учнів;
  • організація взаємовідвідувань уроків, та виховних заходів;
  • поповнення банку інформації щодо впровадження проблемної теми у навчально-виховний процес;
  • розробка алгоритмів, пам’яток, рекомендацій для учнів щодо удосконалення навчальної діяльності на уроці;
  • Трансформування інноваційних технологій ,передового педагогічного досвіду в практичну діяльність щодо впровадження проблемної теми у навчально - виховний процес

 

 

п/п

 

 

Зміст роботи

 

Термін

виконання

 

Відповіда-

льний

Відмітка

про виконання

1

2

3

4

5

1

Спрямування всіх напрямів внутрішкільної методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання

Протягом року

ЗНВР,

методична рада

 

2

Діагностичне дослідження:

  • Вивчення ступеня сформованості творчих здібностей учнів;
  • Моніторинг навчальних досягнень учнів.

 

Жовтень

2018

 

Травень 2014р

 

ЗНВР,

практичний психолог,

учителі

 

3

Педагогічні читання « Сучасні педагогічні технології. Їх актуальність в процесі піднесення навчальних досягнень учнів»

Січень 2019р.

Методична рада

 

4

Майстер – клас. «Практика проведення сучасного уроку з використанням комп’ютерних технологій»

Лютий 2019р

Методична рада

 

 

 

5

Конкурс серед педагогічних працівників:

  • Відео презентацій з навчального предмета;
  • Публікацій з предмета;
  • Інформаційних матеріалів до уроків в електронному вигляді

Січень-травень 2019р.

Методична рада

 

6

Фестиваль педагогічних ідей.

Травень 2019р.

Методична рада

 

7

Відвідування і взаємовідвідування уроків, позаурочних і виховних заходів

Протягом року

Вчителі-предметники

 

8

Конкурс серед учнів:

  • Відео презентацій з навчального предмета;
  • Публікацій з предмета

 

Лютий-березень 2019р.

 

Голови МО, учителі

 

9

Обмін досвідом. Тема:

  •  До підвищення якості знань через раціональне використання методів навчання
  • Підвищення якості знань учнів в умовах інтеграції традиційної та інноваційної освіти

Листопад 2018р.

 

 

Квітень 2019р.

ЗНВР, педагогічний колектив

 

 

10

Відкриті уроки, виховні години та позакласні заходи з використанням інформаційно - комунікаційних технологій.

Протягом року

Методична рада

 

11

Педагогічна рада: в рамках роботи над єдиною методичною проблемою:

  • Шляхи підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників на основі впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних і виробничих технологій

 

 

Березень 2019 р.

 

 

ЗНВР, голови методичних об’єднань

 

12

Педагогічні читання «Сучасні педагогічні технології: освітньо - розвивальний потенціал, класифікація, зміст»

Січень 2019р

ЗНВР

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічний лекторій:

  • Технології інтерактивного навчання як важлива умова успішного навчання учнів.
  • Проектні технології як важлива умова формування творчої особистості учня.
  • Особистісно орієнтоване навчання – умова оптимізації навчального процесу.
  • Інформаційні технології та їх роль у підвищенні якості освіти.

 

Жовтень

2018р.

 

Листопад2018р.

 

Грудень

2018р.

 

Січень 2019р.

ЗНВР

 

14

Педагогічний тренінг «Стрес. Профілактика психічного здоров’я педагогів»

Грудень 2018р.

 ЗНВР,

практичний психолог

 

15

Методичний ринг «Сучасні педагогічні технології»

Березень 2019

ЗНВР

 

 

2019- 2020 навчальний рік

ІV етап. Дослідження результативності.

 

Завдання:

 

  • спрямування роботи всіх методичних структур над єдиною науково-методичною проблемою;
  • удосконалення роботи педагогів у контексті роботи над проблемною темою;
  • аналіз напрацьованого практичного досвіду;
  • система моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів, вихованців, тестування учнів і батьків;
  • аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку учнів.

 

 

 

п/п

 

 

Зміст роботи

 

Термін

виконання

 

Відповіда-

льний

Відмітка

про виконання

1

2

3

4

5

1

Вивчення стану викладання предметів в аспекті реалізації проблеми

Протягом року

Дирекція,

ЗНВР

 

2

Вивчення результативності втілення проблеми:

  • анкетування учнів;
  • анкетування батьків;
  • проведення співбесіди зучителями;
  • проведення контрольних робіт;
  • анкетування педагогічних працівників

Лютий- червень 2019р.

ЗНВР,

практичний психолог,

класні керівники

 

3

Моніторинг професійної майстерності педагогів.

Травень 2019 р.

ЗНВР

 

4

Моніторинг навчальних досягнень учнів.

Червень 2019р.

ЗНВР, вчителі-предметники

 

5

Педагогічна конференція «Підсумки роботи над проблемною темою на рівні практичного втілення»

Квітень

2020р.

Методична рада

 

6

Педагогічна виставка «Скарбниця педагогічної творчості»

Січень 2020р.

ЗНВР, голови МО

 

7

Виставка учнівських робіт «Перші творчі сходинки»

Грудень 2019р.

Голови МО

 

8

Педагогічна рада в рамках роботи над єдиною методичною проблемою:

  • Сучасний психолого – педагогічний підхід до проблеми індивідуалізації навчальної діяльності учнів в контексті підвищення навчальних досягнень .

 

 

Грудень 2019р

 

 

Практичний психолог,

ЗНВР

 

9

Засідання методичної ради «Дидактико - методичне та матеріально - технічне забезпечення інноваційної діяльності педпрацівників з проблемної теми в рамках роботи над єдиною методичною проблемою»

Листопад 2019р.

Методична рада

 

 

 

 

 

 

10

Конкурс серед учнів ліцею «Найрозумніший»

Грудень 2019р.

ЗНВР,

голови МО

 

12

Декада відкритих уроків

Лютий

2020р.

ЗНВР

голови МО

 

13

Семінар – практикум «Виховання в учнів інтересу до навчання шляхом диференційованого підходу», обмін досвідом.

Листопад 2019р.

 ЗНВР,

голови МО

 

2020 - 2021 навчальний рік

V етап. Узагальнюючий, підсумковий.

 

Завдання:

  • систематизація матеріалу, напрацьованого педагогічним колективом з даної проблеми;
  • узагальнення та аналіз роботи над єдиною науково-методичною проблемою, вироблення практичних рекомендацій;
  • визначення форм стимулювання і популяризації кращого досвіду.

 

 

п/п

 

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповіда-

льний

Відмітка

про виконання

1

2

3

4

5

1

Презентація творчих звітів методичних комісій про наслідки роботи над проблемою

Березень – квітень 2021р.

ЗНВР, голови МО

 

2

Творчі звіти кращих педагогічних працівників про наслідки роботи над проблемою.

Квітень 2021р.

Методична рада

 

3

Проведення творчих майстерень кращих педагогів за результатами роботи над проблемою.

Січень – травень 2021 р.

 ЗНВР, голови МО

 

4

Підготовка і проведення ярмарку педагогічних ідей «Сучасний педагог – сучасний урок»

Січень 2021р.

ЗНВР,

голови МО

 

5

Педагогічна рада в рамках роботи над єдиною методичною проблемою:

  • Педрада-панорама методичних знахідок. «Взаємообумовленість творчих можливостей педагога і результативність його педагогічної діяльності у справах покращення якості знань учнів»
  • Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів. (Презентація роботи педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою ліцею)

 

 

Грудень 2020р.

 

 

 

 

 

Травень 2021р.

 

 

ЗНВР,

голови МО

 

 

 

 

 

Директор,

 

6

Методична конференція за підсумками роботи над проблемою

Травень 2021р

Методична рада

 

7

Педагогічна виставка за підсумками роботи над проблемою

Травень 2021р.

ЗНВР, голови методичних об’єднань

 

8

Створення банку перспективного педагогічного досвіду.

Протягом року

ЗНВР

 

9

Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад

Травень- червень 2021р.

ЗНВР, творча група

 

10

Зібрати базу даних про роботу над єдиною методичною проблемою

Червень 2021р.

Методична рада,

творча група

 

11

Популяризація кращого досвіду роботи через методичний бюлетень, буклети, публікації.

Протягом року

ЗНВР,

методична рада

 

12

Опис досвіду роботи школи над єдиною методичною проблемою оформити у вигляді методичного збірника.

До 01.09. 2021р.

ЗНВР

 

13

Педагогічна гра «Інтелектуал- 2021»

Лютий 2021р.

ЗНВР

 

14

Звіт творчої групи з проблеми

Травень 2021р.

Творча група

 

15

Педагогічні читання «Досвід – наш скарб» (Захист кожним педагогом методичної теми, над якою він працює)

Січень 2021р.

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031